Klachtenprocedure Tip Psychologen
Bij Tip Psychologen doen we ons uiterste best om je naar tevredenheid te bedienen. Mocht het desondanks voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent, dan horen we dat graag van je.
We nodigen je uit om jouw klacht te delen via in**@ti************.nl. Frank Cabooter, de praktijkhouder, neemt uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op om te bespreken hoe we jouw klacht kunnen oplossen.
Als je van mening bent dat jou klacht niet naar tevredenheid is opgelost, heb je de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de beroepsvereniging waar Tip Psychologen lid van is. Volg hiervoor de volgende procedure: ga naar de website www.lvvp.nl en vul het LVVP-klachtenformulier in. Stuur het ingevulde formulier per e-mail naar LV**@kl*************.nl. De klachtenfunctionaris neemt binnen 2 werkdagen contact met je op. Je kunt ook zelf contact opnemen met de klachtenfunctionaris via het telefoonnummer (088) 234 16 06.
Uiteraard streven we ernaar dat het niet zo ver komt en dat we jouw klacht naar wederzijdse tevredenheid samen kunnen oplossen.